Atgriezties

Zapatos ieteikumi saistībā ar preču atgriešanu:

Ja esat nolēmis atgriezt iegādāto preci, lūdzu, ņemiet vērā šādus aspektus:

  • Lai izmantotu atgriešanas tiesības, iesakām atgriezt preci tādā stāvoklī, kādā to saņēmāt: oriģinālajā iepakojumā (kastē vai maisiņā), ar neskartām etiķetēm un tai pievienotajiem dokumentiem, neiejaucoties veidā un iesaiņot atbilstošo iepakojumu (papīrā vai neilonā), pirms to nododat kurjeram.
  • Tāpat, lai izvairītos no atgriešanas pieprasījuma atteikuma, ieteicams izvairīties no jau lietotu vai bojātu preču atgriešanas, jo tādā gadījumā netiek ievēroti atgriešanas nosacījumi, kā rezultātā būs jāmaksā kurjera nodeva turp un atpakaļ.

Atgriezto preču pārbaude:

Visas atgrieztās preces individuāli, detalizēti analizē mūsu speciālisti, un verifikācijas process tiek veikts novērošanas kameru priekšā, lai nodrošinātu maksimālu caurskatāmību Jūsu atgriešanas pieprasījuma analīzē.

Atgriešanas izmaksas:

Izvēle attiecībā uz sūtījuma atgriešanas veidu ir pilnībā jūsu, tāpat kā kurjera izvēle (atgriešana caur Rumānijas pastu netiek pieņemta), ar kuru jūs sūtīsit sūtījumu. Atgriezto preču piegādes izmaksas pilnībā sedz klients, nevis zapatos.

Ja vēlaties atgriezt paku, izmantojot mūsu kurjerpakalpojumus, mēs jūs informēsim par procedūru:

1. Zvaniet uzņēmumam Urgent Cargus 021 9282 (saņemšana no provinces), lai pieprasītu pakas saņemšanu.

2. Iesaiņojiet preci atsevišķā maisiņā tā, lai kurjera awb nesabojātu preces kastīti

3. Aizpildiet šajā lapā esošo atgriešanas veidlapu

4. Kad kurjers ierodas jūsu vietā, lūdzu, sniedziet šādu informāciju par piegādi:

Boutique MALL SRL

CTPARK Nord, Soseaua de Centura 5, Stefanestii de Jos, Bucharest Ilfov

021 555 9090

5. Svarīgi pieminēt: Sūtījuma apmaksa saņēmējam!

Iekasētais atgriešanas nodoklis ir 2.90 euro, un tas tiks ieturēts no atgriežamās summas.

Ja nevēlaties saņemt atgriešanu ar mūsu kurjerpasta starpniecību, lūdzu, sūtiet savu paku caur jebkuru citu kurjerpasta uzņēmumu."

Svarīgi: Zapatos nepieņem sūtījumu saņemšanu, kas nosūtīti ar skaidru naudu pēc piegādes.

Preces vērtības atgriešana:

Preces pirkuma cenas atgriešanu veiks Zapatos, 14 dienu laikā, izmantojot kādu no šīm iespējām:

  • bankas pārskaitījums: no Boutique Mall konta uz Jūsu kontu;
  • naudas atgriešana uz karti, ar kuru tika veikts maksājums (tikai ar karti apmaksātiem pasūtījumiem);

Iemesli, kāpēc Zapatos atsakās atgriezt produktus:

  • fiziski bojājumi oriģinālajam iepakojumam (kastei vai somai) vai līmlentes uzlikšana tieši uz tā, jo nav atbilstoša iepakojuma (papīrā vai neilona), ko izgatavojis klients vai kurjers (ja pēdējam ir jāaizzīmogo paku, ja sūtītājs to neizdara);
  • preces bojājumi vai netīrumi nepareiza iepakojuma un iepriekšēja oriģinālā iepakojuma bojājuma dēļ;
  • lietot produktus un nosūtīt tos ar nolietojuma pazīmēm vai nepiemērotu smaku.
  • atgriešanas pieprasījums nosūtīts pēc 14 dienām pēc pakas saņemšanas

Svarīgs!

zapatos.lv uzņemas tiesības atteikt atlīdzību par sūtījumiem, kas ir nepareizi iesaiņoti.

Atgrieztajām precēm ir jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tās tika saņemtas: bez bojājumiem, bez defektiem (izņemot gadījumu, kad klients par defekta esamību ziņoja zapatos.lv pārstāvjiem). Visām atgrieztajām pakām jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tās tika saņemtas, oriģinālajā iepakojumā, nebojātām, bez pielīmētām kastēm.

Atgriešanas forma: