Ja esat nolēmis atgriezt iegādāto preci, lūdzu, ņemiet vērā šādus aspektus:
Visas atgrieztās preces individuāli, detalizēti analizē mūsu speciālisti, un verifikācijas process tiek veikts novērošanas kameru priekšā, lai nodrošinātu maksimālu caurskatāmību Jūsu atgriešanas pieprasījuma analīzē.
Izvēle attiecībā uz sūtījuma atgriešanas veidu ir pilnībā jūsu, tāpat kā kurjera izvēle (atgriešana caur Rumānijas pastu netiek pieņemta), ar kuru jūs sūtīsit sūtījumu. Atgriezto preču piegādes izmaksas pilnībā sedz klients, nevis zapatos.
Ja vēlaties atgriezt paku, izmantojot mūsu kurjerpakalpojumus, mēs jūs informēsim par procedūru:
1. Zvaniet uzņēmumam Urgent Cargus 021 9282 (saņemšana no provinces), lai pieprasītu pakas saņemšanu.
2. Iesaiņojiet preci atsevišķā maisiņā tā, lai kurjera awb nesabojātu preces kastīti
3. Aizpildiet šajā lapā esošo atgriešanas veidlapu
4. Kad kurjers ierodas jūsu vietā, lūdzu, sniedziet šādu informāciju par piegādi:
Boutique MALL SRL
CTPARK Nord, Soseaua de Centura 5, Stefanestii de Jos, Bucharest Ilfov
021 555 9090
5. Svarīgi pieminēt: Sūtījuma apmaksa saņēmējam!
Iekasētais atgriešanas nodoklis ir 2.90 euro, un tas tiks ieturēts no atgriežamās summas.
Ja nevēlaties saņemt atgriešanu ar mūsu kurjerpasta starpniecību, lūdzu, sūtiet savu paku caur jebkuru citu kurjerpasta uzņēmumu."
Svarīgi: Zapatos nepieņem sūtījumu saņemšanu, kas nosūtīti ar skaidru naudu pēc piegādes.
Preces pirkuma cenas atgriešanu veiks Zapatos, 14 dienu laikā, izmantojot kādu no šīm iespējām:
Svarīgs!
zapatos.lv uzņemas tiesības atteikt atlīdzību par sūtījumiem, kas ir nepareizi iesaiņoti.
Atgrieztajām precēm ir jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tās tika saņemtas: bez bojājumiem, bez defektiem (izņemot gadījumu, kad klients par defekta esamību ziņoja zapatos.lv pārstāvjiem). Visām atgrieztajām pakām jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tās tika saņemtas, oriģinālajā iepakojumā, nebojātām, bez pielīmētām kastēm.