Izmērs tev neder? Vai vēlaties citu modeli vai krāsu?
"Zapatos" speciālisti ir gatavi atbildēt uz jebkuru jautājumu. Sazinieties ar mums pa tālruni 371.6379.8882 (P-P 10:00 - 20:30) pasts: info@zapatos.lv un mēs par visu parūpēsimies!
Nav īstais izmērs?
- Pieprasiet apmaiņu pret līdzīgu preci 14 dienu laikā pēc pakas saņemšanas.
- Maiņas paku nosūtīsim bez maksas**
Vai vēlaties citu modeli vai krāsu?
- Pieprasīt preces (krāsas) maiņu 14 dienu laikā no iepakojuma saņemšanas dienas.
- Mēs nosūtīsim jums rezerves paketi par €1.90**
- Sākotnēji iegādātās preces vērtība tiks atskaitīta no jaunās izvēlētās preces vērtības un paka tiks nosūtīta jums.
Zapatos ieteikumi produktu maiņai:
Ja esat nolēmis apmainīt iegādāto preci, ņemiet vērā šādus aspektus:
- Lai izmantotu savas atgriešanas tiesības, iesakām preci atgriezt tādā pašā stāvoklī, kādā to saņēmāt: oriģinālajā iepakojumā (kastē vai maisiņā), ar neskartām etiķetēm un dokumentiem, to nesabojājot, un iesaiņot atbilstošo sūtījumu (papīrā vai neilonā) pirms nodošanas kurjeram.
- Tāpat, lai izvairītos no atgriešanas pieprasījuma noraidīšanas, ieteicams izvairīties no jau lietotu vai bojātu preču atgriešanas, jo šajā gadījumā netiek ievēroti atgriešanas nosacījumi, kas nozīmē, ka kurjers iekasē maksu abos virzienos.
Atgriezto preču pārbaude:
Visas atgrieztās preces mūsu speciālisti individuāli detalizēti analizē, un pārbaudes process tiek veikts novērošanas kameru priekšā, lai nodrošinātu maksimālu jūsu atgriešanas pieprasījuma analīzes caurspīdīgumu.
Iemesli, kāpēc Zapatos atsakās atgriezt produktus:
- fizisks oriģinālā iepakojuma (kastes vai maisa) bojājums vai tieši uz tā uzlīmēšana tādēļ, ka klients vai kurjers (ja pēdējam ir jāaizzīmogo iepakojuma saturs) nav piemērotu iepakojumu (papīrs vai neilons). iepakojums, ja sūtītājs to nedara);
- preces bojājums vai piesārņojums nepareiza iepakojuma un iepriekšējā oriģinālā iepakojuma bojājuma dēļ;
- produktu lietošanu un nosūtīšanu ar nolietojuma pazīmēm vai nepiemērotu smaku.
Esi uzmanīgs!